HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard

cbox here. 250 X 200 .

its all about us


Previous post

Finally XD!

advertisment


Title: senior year!
written on Wednesday 28 November 2012 @ 06:37 ✈{ 0 comments }

hye! lama kan saya tak update blog *lama apanya baru kemarin je update* lewls lawak je,k, entry kali ni pasal last day sekolah huaaaaaaa, tahun ni saya Farah husna bt. muliadi telah menjdi senior wink2 heheh actually sedih sebenarnya coz senior year kan? it means last day la kat SKPTK dah enam tahun kan sekolah kat situ, finally sampai pun saat2 yang ditunggukan, 0hh sebelum saya terlupa aku dapat 5AAAAA woooohooo! wink2 excited gila, balik kepada cerita tadi, terima kasih SK. to'kandu kerana mendidik kami ke arah kejayaan :') x pelah semua orang lalui saat2 yang macam nih kan? *ceh ayat pasrah haha!* aku takkan rasa lagi dah duduk dalam kelas 6 gemilang, takkan rasa lagi dah perhimpunan setiap pagi huaaaaaaaaaa! nak balik sekolah tu balik, korang tengok gamba jelah yeee, banyak aku tangkap masa last day tu...tengok jelah ye? malas nak taip panjang2

                                                        kami tau kami sakai haha!
 cube cari mana saya? hikhok!
                                                      the best sir eva! sir ni lah yg membuat aku dari B ke Atttttt, thank u so much sir Khir :)
last hug :'(

k, ni jelah gamba yang aku rasa patut aku uplod haha! actually ada banyak lagi tapi malaiiihhh! nak uplod gamba yang ni saja pun dah mengambil masa setengah hari nak uplod, tambah uplod internet aku macam serrrr, lagi memang cantiklah! haha! k,lah bye








© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !