HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard

cbox here. 250 X 200 .

its all about us


Previous post

Letak lagu dalam blog ♥
senior year!
Finally XD!

advertisment


Title: 0hh, Istanbul aku datang
written on Friday 30 November 2012 @ 08:56 ✈{ 0 comments }

0h, hye guys! harini actually aku tak seberape ada idea nak update ni tapi who cares? still nak update and takkan bagi blog aku terbiar macam haritu,,so,i decide nak update pasal istanbul aku datang, gosh!!!!! cerita tu best!!!!!!!!!!!!!!!! dah tengok actually dalam wayang tapi still nak ambik astro first kalau ada, actually mmg dah ada kan? kat rumah tok aku dah ambik tapi aku akan still pujuk mama untuk ambik kat rumah kulim sekali so, barulah puaskan tengok banyak2 kali?  korang memang patut tengok cita tuh, seriously aku suka sangat cerita tuh membuatkan teringin nak ke istanbul and one more thing lisaaaaaaaaaaaa surihani tersangat sangat sangat sangatlah cute dalam tuuuu, serious kali ni x melawak,,style dya semua mmg cutee,, jeles! cuba kira berapa perkataan "sangat" aku tulis dalam entry kali nih, haha! really tak saba nak balik rumah tok nak tengok cita nih, taksabar haish! sabar2 tinggal berapa jam je lagi nak balik rumah tok,,see? dah jadi obses! haha!

see? cute kan?






© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !